~JB~. I'm sure it's more than us. [Ł]

Emma, a francia származású lány kalandos utat jár be. Los Angelesben megismerkedik a Jonas Brothers tagjaival, akiknek megjelenése gyökeresen változtatja meg a lány életét. És amikor a zavaros elválás után, 7 év múlva ismét feltűnnek, Emma csak menekülni próbál érzelmei elől. Vajon a korábbi szerelme iránt még mindig érez valamit? És változtathat ezen az a tény, hogy Emma menyasszony? Ha megszeretnéd tudni, csak olvass bele:DDD

Friss topikok

Kreatív blogger díj!

2010.06.30. 17:38 doore.us5

Sziasztok!

 

Most nem résszel jeletkezek, bár már elég jól haladok vele.(De erről később) Viszont nagyon ujjongva írhatom le, hogy kaptam egy kreatív blogger díjat Pattii-tól. Nagyon, nagyon szépen köszönöm neki! Itt elolvashatjátok a törijét: www.pleasebeminejb.freeblog.hu 

Én pár napja kezdtem olvasni, de garantáltan nagyon jó!;)

Ez a díj logója:D

 

 

 

7 dolog rólam:

1. Szeretek olvasni mindenfélét. Azokból merítek ihletet ehez a történethez is. Jelenleg Annemarie Selinko Désirée című könyvét olvasom.

2. Szeretek a barátaimmal lenni, ők mindig jókedvre derítenek. :)

3. Szeretem az olyan zenéket amelyeknek van mondanivalójuk. Imádok rájönni, hogy "ez részben rólam is szól'

4. Gyakran változik a hangulatom, és ez olykor-olykor 180 fokos fordulatot jelent. :P

5. Imádok gitározni, bár csak 1 éve tanulok:D

6. Szeretem a nagy táskákat, a tornacipőket, sálakat, de legfőképp a farmereket:)

7. Twilight-saga és Harry Potter-saga rajongó vagyok! Szeretnék én is egy sikeres könyvsorozatot írni, majd valamikor:D

 

És akiknek továbbadom:

1. Barbi: www.elloptadaszivem.freeblog.hu

2. Dorka: www.tinialom.freeblog.hu

3. Winnie: alathatatlan.freeblog.hu/

4. Petra: nickj.freeblog.hu/

5. Gréti: heylinnilsson.blogger.com

6. Gicus: jennyedward.blogspot.com/

7. Delirium: rpattz-delirium.blogspot.com/

 

Fú, nehezen szedtem össze, de sikerült:) Remélem ők is úgy örülnek majd a díjnak, mint én! Most pedig megyek, közlöm velük a jó hírt, és foyltatom az írást.

Puszi mindenkinek, Dóri(:

A bejegyzés trackback címe:

https://me-jonasb.blog.hu/api/trackback/id/tr102121295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbi96 2010.07.04. 10:30:50

imádlak, és nagyon nagyon köszönöm :D
süti beállítások módosítása